Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849735x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal michalkrajcoseznamcz 14. Srpen. 10 (So) - 14:11 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1959 |
Re: Re: Re: zrušení smlouvy na pobočce nakonec nestačí? to nevadi kazdy se v tehle vecech nevyzna. Zavolejte natu linku a nejste povinna jim sdelovat duvod zruseni pausalu. Navic O2 ma prvni 2mesice po podpisu tarif na zkousku,takze kdyz podate vypoved nemusite mit strach ze budete platit smluvni pokutu. Pausal uz se vetsinou rusi pres tuhle infolinku, pres dopisni formu nebo na znackove prodejne uz se tohle nerusi. Kdyby neco tak napiste poradim. |