Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2883847x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Eva   13. Srpen. 10 (Pá) - 21:01 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1956 |
zrušení smlouvy na pobočce nakonec nestačí? Dobrý den, samozřejmě sem pročetla celou diskuzi a vidím, že nejsem jediná, kdo se nechal nachytat a teď potřebuje zrušit tarif Cool jenže... 2. srpna jsem podepsala smlouvu na tarif Cool, novou simkartu jsem do telefonu ani nevložila. Hned 3. srpna jsem tedy zašla do pobočky O2 kde mě naštěstí hodný zaměstnanec pochopil a řekl, že (protože tarif ještě nezačal platit, prý na to mají tak 3-5 dnů?) si to tam pohlídá a zruší a dal mi kopii Žádosti o zrušení smlouvy, kterou vypsal a důvod uvedl chybu dealera. Jenže dnes 13. 8. mi přišla obálka obsahující Zaslání návrhu smluvních dokumentů, Účastnická smlouva... a Zpracování osobních a...údajů. A prý jestli mi v návrzích není něco jasné, tak že mám zavolat na 800 123 456. Nebo mám zavolat spíše na Vámi uváděné číslo tuším 800 15 15 15 a tam žádat o zrušení? Nebo co vlastně znamená tento dnešní dopis a co mám dělat? Omlouvám se za dlouhý příspěvek, myslela jsem že je to vyřešené a teď mám strach co na mě vytáhnout. Předem moc děkuji za odpověď. |