Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2883901x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Lucie Svieženová lucikminkoviceseznamcz 5. Srpen. 10 (Čt) - 15:05 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1940 |
smlouva Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu.. Dne 23.7.2010 mi končila 24. měsíční smlouva u O2..Novou smlouvu jsem nepodepisovala, zajímalo by mě, zda se prodlužuje automaticky, nebo se zruší ve chvíli, kdy mi končí zůčtovací období, což je 7.8. 2010.Dnes mi byla nabídnuta podniková smouva, která je mnohem výhodnější. Nechtěla bych platit žádný poplatek, když jsem nic nepodepisovala Jak bych měla postupovat? Moc děkuji za rady |