Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2881666x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Simona   15. Červenec. 10 (Čt) - 22:11 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1896 |
Výměna SIM karty Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak postupovat při výměně SIM karty, když mám paušál O2 kůl, který mi vyhovuje a nechci ho měnit, ale potřebuji si koupit novou SIM kartu jelikož mi stále vypadává signál a při telefonování mě druhá strana neslyší a hovor vypadává. Byla mi doporučena nová karta, ale nevím jak mám postupovat. Děkuji |