Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2666064x ![]() |
Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | ![]() |
||||
Vlákno sleduje: | ![]() |
Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
![]() ![]() ![]() |
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Lucie barda2006 ![]() ![]() 27. Květen. 10 (Čt) - 21:36 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1838 |
Re: Re: Jak zjistím, jaký tarif mám nastavený na předplacené O2 kartě? Děkuji Vám za odpověď, ale tarif jsem bohužel nezjistila. Měl by to být tarif Felicia (ještě od dřívějšího Eurotelu). Chtěla bych mít jistotu. Ale nevím, jak to zjistit. U jiné sim karty s jiným tarifem to podle Vašeho návodu jde (zkoušela jsem to a tarif mi systém řekl), ale u sim karty s tarifem Felicia ne. Děkuji. Lucie |