Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2666037x ![]() |
Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | ![]() |
||||
Vlákno sleduje: | ![]() |
Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
![]() ![]() ![]() |
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal michalkrajco ![]() ![]() 20. Květen. 10 (Čt) - 15:25 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1829 |
VÝPOVĚD SMLOUVY: Pro vsechny kteri chteji zrusit smlouvu u O2 nekolik rad! Smlouvy se jiz pres prodejny znackove nerusi jen pres dopisni formu nebo spise pro lepsi komfort zakazniku pres specialni linku 800 15 15 15 ktera je v provozu v pracovni dny od 8.00 do 20.00hod. Pri zruseni smlouvy Vam operator zasle domu doporucene dopis ve kterem bude overovaci kod pro zruseni, ten zpetne zavolate na zminenou linku a reknete operatorovy a zacne bezet 30denni vypovedni lhuta ale az od noveho kalendarniho mesice. (pr. vypoved smlouvy dne 20.5., kod nahlasen dne 24.5., vypovedni lhuta od 1.6. do 30.6.) Pokud nechcete pausal uz platit doporucuju odpojit tel(sluzba prazdniny) s poplatke 120kc ale uz nebudete platit zadny ucet za tel. |