Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2849713x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Michal michalkrajcoseznamcz 9. Duben. 10 (Pá) - 21:52 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1777 |
Re: Dobry den, automaticky prodluzovani smluv je jen u novych tarifu O2 NEON, ktery asi nemate, takze zavolejte co nejdrive na bezpl. linku 800 15 15 15 kde Vam zaslou kod pro vypoved smlouvy ktery po opetovnem zavolani na zminenou linku nahlasite a zacne bezet 1mesic vypovedni lhuta od nasledujiciho mesice. |