Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Potřebujete pomoc?
Celkem 672 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Potřebujete pomoc?
ID vlákna: | 113 | Založeno: | |||
Autor: | Michal | ||||
Zobrazeno: | 2883432x | Příspěvků: | 672x | ||
Hodnocení: | 0.9 [ 64x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Martin martinopavaseznamcz 4. Leden. 10 (Po) - 13:55 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1691 |
Re: Re: tak jsem zase tady :D no tak to mám asi smůlu co :D no ale už jsem alespoň zjistil jak se mi nebude zapínat to blbé wifi ale musím se tě zeptat jestli to nebude vadit abych na to nedojel... takže v mobilu jsem najel do nastavení java bylo tam zatrhnuté wifi tak jsem vytvořil nový profil jméno profilu jsem dal O2 java a internetový profil jsem dal O2 internet a když teď spustím aplikace které mi spouštěli to wifi a pak se nespustili tak teď fungují bez problému páč jsem to změnil v tom nastavení a jde mi i to icq přes novou aplikaci ebuddy ale nevím zda za to budu platit když to nemám aktivováno přes O2...takové problémi řeším prvně nikdy jsem nic takového nepotřeboval řešit :D |