Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno odmena za dobiti
Celkem 22 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » odmena za dobiti
ID vlákna: | 115 | Založeno: | |||
Autor: | Miras | ||||
Zobrazeno: | 119278x | Příspěvků: | 22x | ||
Hodnocení: | 2.4 [ 19x ] | ||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Josef   23. Leden. 13 (St) - 11:55 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3091 |
Re: Pozor na podvod! Ano, potvrzuji příspěvek p.Karla-neseriozní jednání O2. Jako odměnu za do- bití jsem si chtěl zvolit " 20 volných min. na zahr. čísla na 30 dnů". Po pře- čtení Podmínek jsem nereagoval na výhru, protože jsou formolovány chybně Upozornil jsem na tuto chybu. Operátor reagoval ujištěním, že nemohu být poškozen. Podmínky opis: U odměn, "20 vol. min. na volání do zahran. na 30 dnů", "30 min. do O2 za 60 Kč", "45 min. do O2 za 80 Kč", "60 min. do O2 za 100Kč bude stržen kredit v odpovídající výši ihned po zvolení této odměny. Násled- ně se za uskutečněná volání nejdříve strhne kredit dle standardní sazby ta- rifu zákazníka a uplatnění vol. minut proběhne až následně formou vrácení strženého kreditu a to těmito způsoby: a) b) c) Tedy v mém případě mi bude krácen kredit 2x. Poprvé bez náhrady, podruhé bude kredit vrácen po uskutečněném hovoru. Dobře vymyšleno ne? I přes ujištění operátora, že tomu tak není, věřte tomu? Vždyť "Co je psáno, to je dáno"! Příspěvek p.Karla mě utvrzuje o neserioznosti. Nebo už operátor opravil na záladě mého upozornění formulaci odstavce Pod- mínek, aby nebyl zavádějí a neklamal zákazníky? |