Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Odblokování telefonu
Celkem 306 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Odblokování telefonu
ID vlákna: | 59 | Založeno: | |||
Autor: | Soňa | ||||
Zobrazeno: | 2833977x | Příspěvků: | 306x | ||
Hodnocení: | 1.4 [ 35x ] | ||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Mia miatechnetms 24. Listopad. 09 (Út) - 18:45 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1626 |
PIN a PUK Ahoj, pokud si zablokujete Simkartu a telefon stále po vás chce PUK a nemáte doklady..... Kontaktujte Oddělení péče o zákazníky a po identifikaci (telefonní číslo + identifikační číslo) vám bude PUK sdělen. (Volejte operátora O2 - z mobilního telefonu O2 volejte *11 (zdarma) z pevné linky 800 123 456) Případně navštivte O2 Prodejnu s příslušnými doklady. Sdělení kódu PUK pro neregistrované zákazníky 95 Kč (včetně 19% DPH) Sdělení kódu PUK pro registrované zákazníky 45 Kč (včetně 19% DPH) http://www.cz.o2.com/osobni/99563-dotazy_na_centrum_pece_o_zakaznika/ |