Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno O2 Zákaznická čísla
Celkem 175 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » O2 Zákaznická čísla
ID vlákna: | 56 | Založeno: | |||
Autor: | Tomas | ||||
Zobrazeno: | 1003993x | Příspěvků: | 175x | ||
Hodnocení: | 1.6 [ 185x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
jan janklikarseznamcz 27. Březen. 08 (Čt) - 22:28 ID příspěvku na Operátoři.cz: 400 |
Re: Perfektní služby O2 Souhlasím, já s nimi skončil koncem loňského roku. Musel jsem si vytrpět dvouletý paušál a platit! Krátce po sjednání paušálu u této instituce se rapidně snížil signál v naší lokalitě a dnes nazývané O2 nebylo možné řádně využívat. Při mých upozorněních na snížení signálu a nemožnosti využívání služeb na operátora mě nikdo z kompetentních nebral vážně (asi proto, že při paušálu na dva roky mají své peníze jisté). Při rušení paušálu na O2 jsem byl dotázán, zda příčina nízké úrovně signálu není starý mobil. telefon ve snaze uhájit můj úvazek k O2 a nabídnout mi nový telefon. Ale to by muselo platit i pro ostatní mé sousedy, kteří mají stejný problém. Proto jsem přešel (i sousedé) na T-mobile, kde je u nás pokrytí perfektní. Toto provedlo v mým okolí hodně lidí, kteří měli O2. TELECOM dnes O2 je nejspíše opravdu zlodějský spolek a ztratil hodně příznivců a asi bude ztrácet pro své nekorektní jednání ke svým zákazníkům stále více příznivců. Původně jsem nechtěl uvést svůj Email , ale pak jsem si uvědomil, že za tento názor a zkušenost se nemusím stydět! |