Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno O2 Zákaznická čísla
Celkem 175 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » O2 Zákaznická čísla
ID vlákna: | 56 | Založeno: | |||
Autor: | Tomas | ||||
Zobrazeno: | 996103x | Příspěvků: | 175x | ||
Hodnocení: | 1.6 [ 185x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Kaťa zlutaslunickoseznamcz 23. Červenec. 09 (Čt) - 10:52 ID příspěvku na Operátoři.cz: 1460 |
Bube mi konečně o2 aktivovat novou simku? Už více jak měsíc mám novou simkartu a podepsanou novou smlouvu a stále marně čekám, že se mi operátor ozve, abych si přehodila sim v mobilu a stále se nic neděje. Dovolat se na zákaznickou linku z mobilu nejde jen mi ubývají volné minuty. Jsem naštvaná a uvažuji o odstoupení od smlouvy. Tohle mi nepřijde jako fér jednání. |