FreeDir™ Autobazar Model-bazar.cz Cyklobazar Interier-bazar.cz Fashion-bazar.cz Inzerce psů Mira Móda shop Codeq Bikes

Operátoři, o2 telefonica, vodafone, t-mobile

Zpět na: úvodní stránku,  výpis vláken O2 Telefónica,  vlákno Nekalé praktiky operátorů O2
Celkem 38 příspěvků. Přidat nový příspěvek

O2 Telefónica » Nekalé praktiky operátorů O2

ID vlákna: 73   Založeno: 16. Duben. 12 (Po) - 16:24 
Autor: Ríša  
Zobrazeno: 314575x Nejzobrazovanější   Příspěvků: 38x 
Hodnocení:
Hodnocení
 3.0 [ 4x ]
 
Vlákno sleduje: 1 lidí Sledováno   Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno
Přidejte toto vlákno do záložek a upozorněte na něj širokou veřejnost:               pošli na vybrali.sme.sk              


SMS brána zdarma, poslat sms
Č. Přispívající Zpráva     (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější)
1. Ríša
4. Červenec. 08 (Pá) - 08:35
ID příspěvku na Operátoři.cz:
602
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit trapná snaha
Chci se podělit o to co sem ted zažil,jelikož v mém okolí má již dost lidí pevné linky od Ufona,tak sem si ho také pořídil a poslal výpověd na pevnou linku Telefonice,za pár dní mi volal operátor O2 a začal.....mi sdělovat že ceny které mi dal Ufon jsou nepravdivé,že ceny při volání na mobily Ufon ůčtuje o dvě koruny více než mám ve smlouvě,že mi vše brzy zdraží a všemožně se mi snažil výpověd rozmluvit,když sem mu odvětil že ty lidi co pevnou od ufona již používají a mají přesně ty ceny co mají ve smlouvě a já si prostě s těma lidma chci volat zdarma tak už neměl odpověd.Takže myslím že Telefonika by měla mít trochu hrdosti a slušnosti a respektovat vůli zákazníka a ne za pomocí lží se snažit udržet zákazníka.Ted již používám spokojeně pevnou od Ufona,ceny jsou takové jaké mám ve smlouvě a s mnoha lidma si volám zdarma.Tak sbohem Telefoniko s vaším drahým paušálem.
2. Pavel
12. Červenec. 08 (So) - 17:16
ID příspěvku na Operátoři.cz:
618
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit pokoutní dealeři
Jsem u O2 (dříve Eurotel) už pěknou řádku let. Víceméně jsem spokojený, ale v poslední době mě otravuje množství telefonátů různých dealerů od O2 s nabídkou "lepších" cen v paušálu. Atˇ počítám, jak počítám, vždy mi vyšly náklady bez paušálu lépe. Volají mi tak 2-3x týdně, pokaždé někdo jiný a blábolí pořád to samé. To si mezi sebou nejsou schopni říci, že nemám zájem?(jo je jejich job).Ale jestli takhle volají všem, možná by bylo lepší zlevnit volání, než platit ty inteligenty!
3. Petr
21. Červenec. 08 (Po) - 09:40
ID příspěvku na Operátoři.cz:
638
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: pokoutní dealeři      - Reakce na příspěvek č. 2
Bohužel tito lidé jsou placeni od toho co prodají, takže se snaží jak můžou, dělali bychom to každý, ale to nic.

Pokud nechceš aby ti už nikdy nikdo s marketingovou nabídkou od O2 nevolal tak si zavolej na operátora *11 a požádej aby zapsal do SW že si nepřeješ být kontaktován s marketingovými nabídkami telefonicky, každý zákazník má na své kartě zadáno jak může být kontaktován s nabídkami (pošta, telefon, e-mail,....). Mělo by to zabrat, u operátorů O2 okamžitě a u těch externích dealerů trochu se zpožděním, než se jim aktualizuje databáze co dostávají od O2.... Jinak přeji pevné nervy
4. Vašek
26. Listopad. 08 (St) - 08:45
ID příspěvku na Operátoři.cz:
931
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Já mám s O2 také dost špatné skušenosti.Nedávno mi volala společnos Euro star jestli chci prodloužit s O2 smlouvu,já to udělal a když jsem chtěl od nich telefon za 1kč a že mi ho pošlou(co pak ja vím jakej cejk mi pošlou,že bych ho chtěl vidět) nebo že mám zajít do nejbližší prodejny O2 a tam mi ho dají,když jsem po třech dnech od podpisu nové smlouvy navštívil O2 u nás tak mi řekli že na telefon nemám už narok,že bych ho musel chtít hned při podpisu smlouvy.!!""Tomu říkám kulantní jednání!!!""
Tak to je má nová zkušenost s O2.
5. veronika
12. Únor. 09 (Čt) - 18:47
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1132
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
LIDICKY, JESTLI MATE ZAJEM O SLUZBY o2, NEBO SNIZIT NAKLADY NEVAHEJTE SE MI OZVAT NA MEIL ANTEVE@SEZNAM.CZ, U o2 PRACUJI UZ DLOUHO A BUDU SE SNAZIT VAM POMOCI
6. Mira
14. Únor. 09 (So) - 11:30
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1138
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Ahoj vsem,o2 jsou nejhorsi ze vsech. Pockam az mi skonci u nich smlouva a jdu do T-Mobilu kdyz mate napr.nejaky problem hned druhy den vam volaji a ne jak s o2 si musite s nima dopisovat x dnu trva odpoved a stejne nic nevyresite! Na fakturu si vzdycky pridaji par min.navic. Vzdy si to pisu a mnuty,sms si pridavaji. Kamos to taky ma a rika,ze to ma stejny jako ja taky pridaji! K o2 bych uz nikdy nesel. Pres operatora kdyz si chcete neco aktivovat tak sotva vi co po nem vlastne chcete! O2 jsou zlodeji!!!
7. LUCKA
16. Únor. 09 (Po) - 14:01
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1148
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit O2 pocasi podle regionu
Dobry den ja jsem si od o2 nechavam zasilat sms pocasi podle regionu a chtela bych to zrusit ale nevim jak jelikoz me to nejde deaktivovat zkousela jsem to uz ruzne
8. Jiří Kříž
2. Březen. 09 (Po) - 17:54
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1174
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Dotaz      - Reakce na příspěvek č. 5
Dobrý den,mám tři čísla u 02,každé se sazbou 300.-Kč.Nešlo by to nějak zredukovat?Děkuji a zdravím,Chari.
9. Martin Bartoš
17. Březen. 09 (Út) - 10:32
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1202
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Chtěl jsem odejít od O2 a to se jim nelíbilo, nabídli mi 5000 volných minut měsíčně po dobu jednoho roku.To jsem ihned vzal a volal si pěkně zadarmo. Bohužel jsem zapoměl kdy mi službu aktivovali a kdy že uplyne ten rok. Napadlo mě zeptat se operátorů. Operátor mi řekl, že můžu vesele volat do března. V lednu jsem se moc divil, když mi přišel účet na 8000 !!!!!!!!! Skončilo mi to už v listopadu a já volal porád stejně! Lidi pozor na ně, je to banda vychcanců
10. Martin Bartoš
17. Březen. 09 (Út) - 10:35
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1203
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:      - Reakce na příspěvek č. 6
Přesně takové zkušenosti mám já! Už jsem u nich skončil a jdu do t-mobilu, dal jsem si tarif a můžu volat 5 lidem zadara kdykoliv do jakykoliv site
11. Jaroslav Jirouš
17. Duben. 09 (Pá) - 15:10
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1253
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Nikdy O2
Důchodci, nenechte se ukecat těmi náhončími od O2 na jiný tarif a uvědomte si, že nahánějí lidi, ne aby pomohli Vám, ale k vylepšení svých zisků, nejlépe si s nimi nic nezačínat. Také se na výpisech objevují velké sumy, které neprovoláte a to mnoho násobek měsičních plateb. Přeji Vám, aby jste nedopadli jako my.
12. honza
5. Květen. 09 (Út) - 19:16
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1295
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit mé zkušenosti s O2
Přesto, že jsem u této společnosti 12 let, přemýšlím o ukončení. Od doby spojení s pevnou, přešli do (Eurotelu) i její manýry jak dostat ze svých zákazníkú co nejvíce peněz. Stačí porovnat nové tarify s předcházejícími. Já si po nabídce z internetu nastavil e-mail do telefonu a po zaslání dvou fotografií do svého počítače mi napočítali 1248,-Kč. To je opravdu služba k nezaplacení. Čau Honza
13. martas
5. Květen. 09 (Út) - 22:40
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1296
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit drahe stáhnutí
tak jsem byla hodně překvapena když jsem si z mobilu stahla el.poštou dvě fotky na muj emeil do počítače a stalo mě to 426 kč.asi sem nechapavej clověk ale to je docela slušna palka tak jsem patzrala po jejich strankach a nic jsem nepochopila se taky v tom vyznat mužete mi někdo poradit?děkuji
14. Tarzan
17. Květen. 09 (Ne) - 08:25
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1315
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:      - Reakce na příspěvek č. 5
Když si přečteš reakce ostatních,zjistíš že na tom že pracuješ u o2 není nic k chlubení.A jaké asi můžou být tvé služby,když ani nedokážeš napsat spisovně Mail(MEIL)?Hezký den!
15. FRANTA
12. Červen. 09 (Pá) - 08:26
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1351
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit prodloužení smlouvy
Já se také nechal ukecat těmi jejich náhončími o prodloužení smlouvy,kterou mám asi deset let a byl jsem celkem spokojen.Oni mi ale podstrčili pod smlouvu o prodloužení i novou Vánoční zaručeně výhodnou se třemi tisíci nabitou.Pak jsem se ale nestačil divit kolik platím faktury.Provoláno 176 Kč platba 900Kč.Získal jsem novou sim kartu,kterou nemám do čeho vložit,ale zaplatil jsem 80Kč aktivaci.Pořídili mi druhé číslo se kterým jsem nesouhlasil a nyní platím 600Kč paušál a mám 40 volných minut.Obě smlouvy jsem vypověděl a nyní mám zaplatit 6000Kč za nedodržení sml.podmínek o kterých ve smlouvě není řeč.Telefonoval jsem nejméně čtyři roky bez smlouvy a šlo to.Měl jsem je pokutovat za to,že nemají se mnou smlouvu? Pozor na ně je to banda darebáků,kterým nejde o to aby klient volal levněji,ale o jejich profit. Franta.
16. honzina61
17. Červen. 09 (St) - 20:54
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1366
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit O2 a volání z ciziny
Před loňskou dovolenou na Mallorce jsem si nechal aktivovat "vylep-
šený" roaming - prvních 30 min. příchozích hovorů každý měsíc zdarma...Jaké bylo mé překvapení,když mi po jednominutovém hovoru přišla od O2 SMS:"Váš příchozí hovor v délce 0:57min a v ceně
5,95 Kč byl zdarma". Za tuto (pro mne nepodstatnou ) informační SMS si však O2 vyinkasovala 10 Kč-takže jsem na tom vlastně opravdu vydělal....
17. holmyska
27. Červen. 09 (So) - 13:54
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1376
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
ahojky,po dvou letech jsem kočila paušal a přecházela na předplacenou kartu,stále u o2.když jsem se informovala na go lince,pokáždé mi řekli jiné údaje o aktivaci,konci inkasa,fakturování atd.takže už nevěřím nikomu,co mi řekne,ale tomu, co mám na papíře.slíbili jako dárek 300kč kredit,skutek utek...
18. Jindřich Fiřtík
29. Červen. 09 (Po) - 16:58
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1382
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: pokoutní dealeři      - Reakce na příspěvek č. 2
Mám na mobilu (Qatro)dnes už tato služba není od operátora nabízena,ale každou chvilku mám nabídku na změnu a hlavně na (paušál).Qatro byl a kdo ho má je nejlepší,ovšem pro toho kdo nepotřebuje volat v tz.špičce.Od 16-07hod ,Pátek od 16 do pondělí 07hod s svátky volání za HUBIČKU.Proč lidi lezou do chomoutu zvaný PAUŠÁL?????
19. Miroslav
7. Červenec. 09 (Út) - 06:18
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1409
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: O2 pocasi podle regionu      - Reakce na příspěvek č. 7
Ono stačí zavolat na *11 a zrušit to já měl to samé a tohle mi pomohlo
20. Dašul
28. Srpen. 09 (Pá) - 11:49
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1509
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit o2 VDŘIDUŠI A AROGANTI
Zdravím všechny
před dvěmi měsíci jsem si řekla že jsi pořídím paušál.Byla jsem u O2 uz asi 7rokem a nebyli schopni mi nabídnout nic lepšího,než jeden z jejich přemrštěných tarifů.Tak jsem se domluvila na paušáli O2 pro studenty.
Prý do hodiny to máte,mezi tím proběhne blokace,setrvejte.Mobil jsem měla zablokovaný cca 14 dní.Omluva absolutně žádná,musela jsem tam pořád volat(čekací doba cca 20min) kdy mi číslo zprovozní.Nehledě na to že jsem ten den měla z toho velké nepříjemnosti.
Dočkala jsem se pouze jiné sim karty,samozřejmě nedobyté,tedy další výdaje.Po odblokování čísla jsem paušál šla okamžitě zrušit.Mimochodem měla jsem na kreditu +250,- a ještě dnes mi chodí faktury na 70,- nechápu za co.Sešrali kolem 350 ,- bez využití jakékoli služby.Kuli faktuře jsem tam 3x volala a pokaždé mi řekli něco ůplně jiného.
Nyní mám své číslo převedeno u vodafonu a jsem spokojená.

Dáša
21. Pavel
14. Září. 09 (Po) - 22:44
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1537
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: O2 pocasi podle regionu      - Reakce na příspěvek č. 7
zavolej na operátora určitě ti to zruší když budeš chtít ... není v tom problém
22. Pavel
14. Září. 09 (Po) - 22:50
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1538
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re:      - Reakce na příspěvek č. 14
musím se zastat kolegině ale to nedělají operátoři ale společnost nastavuje pravidla hry ... které musíme dodržovat jako operátoři ... a popravdě ve spoustě případů není chyba na straně operátorů ale samotných zákazníků ... jenž svou neznalostí některých věcí berou to že automaticky je chyba v operátorovi a jako ve všem si myslím že NEZNALOST NEOMLOUVÁ takže rada pro všechny když mi není něco jasné zeptám se neboť líná huba holé neštěstí
23. Pavel
14. Září. 09 (Po) - 22:51
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1539
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re:      - Reakce na příspěvek č. 14
musím se zastat kolegině ale to nedělají operátoři ale společnost nastavuje pravidla hry ... které musíme dodržovat jako operátoři ... a popravdě ve spoustě případů není chyba na straně operátorů ale samotných zákazníků ... jenž svou neznalostí některých věcí berou to že automaticky je chyba v operátorovi a jako ve všem si myslím že NEZNALOST NEOMLOUVÁ takže rada pro všechny když mi není něco jasné zeptám se neboť líná huba holé neštěstí
24. magda
21. Září. 09 (Po) - 23:07
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1545
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: o2 VDŘIDUŠI A AROGANTI      - Reakce na příspěvek č. 20
Zdravím všechny
dostala jsem nabídku nové SIMky od O2 s výhodným paušálem O2 NEON M na 450,- Kč měsíčně se slevou 150,- Kč, takže za 300,- Kč. K tomu pošlou finanční prémii 1.800,- Kč po předložení zaplaceného vyúčtování prvního měsíce volání. Jak si tak pročítám tuhle diskusi o solidnosti této firmy nezbývá mi nic jiného než vše zrušit a ponechat si svůj oblíbený vodafon, s kterým jsem doposud velmi spokojena. Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.
25. Dašul
24. Září. 09 (Čt) - 19:56
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1549
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: o2 VDŘIDUŠI A AROGANTI      - Reakce na příspěvek č. 24
premii? to sou vychcanci.Nikdo ti nic jen tak zadarmo neda!
26. Jarda
2. Listopad. 09 (Po) - 22:41
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1587
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Vůbec se mi nelíbí že od 16.11.09 startujou vánoční slevy u tarifů NEON,ale pouze pro nové a předplacenkové zákazníky.A na ty stávající se kašle.to se mi nelíbí
27. jimmy
18. Listopad. 09 (St) - 15:09
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1612
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit stížnost
V říjnu jsem byl okraden a na můj občanský průkaz byl založen paušál u o2. Poslal jsem stížnost s kopií trestního oznámení na neneznámého pachatele doporučeně na reklamace a stížnosti, protože zneužil mé osobní údaje vč.rodného čísla a s falšoval můj podpis, jak mi bylo doporučeno u pobočky 02. Zanedlouho mi přišla odezva, že smlouva je neplatná, ať akorát pošlu zpět fakturu a nic neplatím. Od té doby mi chodí upomínky za nezaplacení faktury jak na běžícím pásu. Co mám dělat, aby přestaly faktury chodit, pže rozhodně nic platit nehodlám, když je smouva neplatná..
28. Albert
13. Březen. 10 (So) - 09:13
ID příspěvku na Operátoři.cz:
1744
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit O2 se s tím nepáře
ahoj, čerstvý zážitek- kdo ho má také?
před rokem jsem odešel z vodafonu na Neon XL- akce na 2 roky za poloviční cenu prima, včera někdy v noci číslo odpojeno, bez jakéhokoliv
varování, takže se pídím po tom proč, Platím, smlouvu mám.
dostávám odpovědi jako omluva systemová chyba. zařídíme Pak zase Zjistili jsme ,že máte to samé číslo ještě u Vodafonu, tak jme vám ho u nás zrušili. Ozvěte se máteli podobnou zkušenost Firma náhle bez telefonu je docela zásadní zkušenost
29. Lucišá
19. Listopad. 11 (So) - 12:14
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2521
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č. 26
Musím konstatovat, že je i tato akce pro stávající zákazníky. Stačí si navýšit tarif a můžete je mít taktéž. Kdykoliv to přeci jen smíte změnit a ničím se nezavazujete navíc. Stačí si to vyzkoušet a kdykoliv, jednou za měsíc, to můžete zase změnit!...
30. Nikita
14. Březen. 12 (St) - 16:20
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2703
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Sleva na paušály
Lidi, víte něco o http://www.slevynapausal.cz/ , narazila jsem na to náhodou, máte s tím někdo zkušenosti?
31. jenda
16. Duben. 12 (Po) - 16:24
ID příspěvku na Operátoři.cz:
2726
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re:       - Reakce na příspěvek č. 6
prosím tě jak to dopadlo musel si to zaplatit
32. Haha
29. Prosinec. 13 (Ne) - 12:27
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3467
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit O2
Tak moje zkušenost s O2 je velmi špatná 4 roky jsem se snažil zbavit smlouvy a pokaždé když jsem jim zavolal, že nechci obnovit smlouvu tak mi řekli, že mi zruší automatické obnovení smlouvy, ale když jsem si tam zavolal znovu tak jsem zjistil, že nic takového zrušeného nemám a že mám automatické obnovení smlouvy. Když mi uběhlo první 2 roky tak jsem volal někdy 2 týdny před vypršením smlouvy, že ji nechci obnovovat a oni mi řekli, že to musí být minimálně měsíc přede a pak tu bylo s tím automatickým obnovováním + několik emailů s žádostí. Nakonec jsem to vše udělal ještě znovu + jsem poslal písemně doporučeně dopis samozřejmě mě několikrát volaly a přemlouvaly atd.....
33. Petra Kurlandová
6. Leden. 14 (Po) - 11:12
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3475
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: POMOC      - Reakce na příspěvek č. 5
zvýšili mi cenu pevného internetu ze 400 na 749 Kč. Pomůžeš??? Ale nevěřím tomu, snažím se je ukecat už tři měsíce.
34. Marek Kvítko
6. Leden. 14 (Po) - 11:48
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3477
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit ÚDAJNÝ DLUH
Minulý týden jsem si chtěl připojit internet přes pevnou linku od O2. Bylo mi řečeno, že na moje rodné číslo je veden u O2 dluh z roku 2009 ve výši asi 20000,- z adresy v Praze. Neměl jsem nikdy žádnou službu u O2 a ani jsem v Praze nebydlel. Operátor mi řekl, že si o více informací mám napsat na mailovou adresu pohledavky.zapojeni@telefonica.cz, ale zpráva nebyla ani doručena a nikdo se mnou nekomunikuje. Poradíte někdo co s tím?
35. Radek
19. Duben. 14 (So) - 07:40
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3590
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit
Lidicky pokud budete potrebovat nejakou slevu tak si nechte zavolat operatorku Petru Michalkov Tak pokud mate zajem volat Michalkovou z cool centra Usti nad Labem.Da vam internet za 400kc, modem za 1kc, levnejsi volani, telku proste vse. Ona ma zachranu a vy budete spokojeni. Muze zjistit trvalou adresu, rodne cislo klientu atd.
36. Klára Klímová
29. Červenec. 14 (Út) - 09:39
ID příspěvku na Operátoři.cz:
3664
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: ÚDAJNÝ DLUH      - Reakce na příspěvek č. 34
Zasílám vám doklad o zaplacení: file:///C:/Users/pc/Desktop/IMG_20140722_121253.jpg
37. pavel
14. Duben. 16 (Čt) - 04:25
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6366
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: O2 vysvětlit pokuty za předčasné ukončení smlouvy a její výpočet      - Reakce na příspěvek č. 32
Chci ukončit mobilní internet 1,5 Gb,který již od 10 měs.r.2015 nepoužívám,vzhledem k tomu,že jsem si zakoupil nový/výkonější modem HUAWEI B 315.Na základě tohoto odkoupení,jsem požadoval zrušení méně výkonného mobilního internetu 1,5 Gb,což mne nebylo vyhověno.Za to jsem dostal 400 Kč pokutu za nedodržení smlouvy a žádné písemné ukončení týkající se již zmíněného problému se nevystavilo ze strany pracovníka dané prodejny,nacházející se v městě Šumperk.Vlonském roce vyšlo v mediích,že klient může od smlouvy odstoupit kdykoliv,aniž by musel zaplatit podle nich zmíněnou pokutu.Prosím o vysvětlení celého problému a prosím o radu,jak správně postupovat při definitivním ukončením poskytovanými službami ze strany operátora O2.Děkuji za odpověd,s pozdravem,zugar.
38. Daniel
14. Duben. 16 (Čt) - 08:38
ID příspěvku na Operátoři.cz:
6367
Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit Re: Re: O2 vysvětlit pokuty za předčasné ukončení smlouvy a její výpočet      - Reakce na příspěvek č. 37
Pavle, to je dotaz spíš pro čtú (Český telekomunikační úřad). Tady 224 004 111 zavolejte a přejte si někoho pro radu k nesouladu s operátorem. Dá se s nimi mluvit, ale musíte jim to pořádně a vše vysvětlit.
Obecně však platí že když uzavřete smlouvu na dobu určitou, dá se ukončit mimo určenou dobu pouze se sankcí a to 20% paušálu krát počet měsíců do konce smluvené doby. Vše ostatní o čem píšete je nepodstatné.

TOPlist TOPlist