Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Nekalé praktiky operátorů O2
Celkem 38 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Nekalé praktiky operátorů O2
ID vlákna: | 73 | Založeno: | |||
Autor: | Ríša | ||||
Zobrazeno: | 314796x | Příspěvků: | 38x | ||
Hodnocení: | 3.0 [ 4x ] | ||||
Vlákno sleduje: | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | ||||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
pavel pavelzugar2seznamcz 14. Duben. 16 (Čt) - 04:25 ID příspěvku na Operátoři.cz: 6366 |
Re: O2 vysvětlit pokuty za předčasné ukončení smlouvy a její výpočet Chci ukončit mobilní internet 1,5 Gb,který již od 10 měs.r.2015 nepoužívám,vzhledem k tomu,že jsem si zakoupil nový/výkonější modem HUAWEI B 315.Na základě tohoto odkoupení,jsem požadoval zrušení méně výkonného mobilního internetu 1,5 Gb,což mne nebylo vyhověno.Za to jsem dostal 400 Kč pokutu za nedodržení smlouvy a žádné písemné ukončení týkající se již zmíněného problému se nevystavilo ze strany pracovníka dané prodejny,nacházející se v městě Šumperk.Vlonském roce vyšlo v mediích,že klient může od smlouvy odstoupit kdykoliv,aniž by musel zaplatit podle nich zmíněnou pokutu.Prosím o vysvětlení celého problému a prosím o radu,jak správně postupovat při definitivním ukončením poskytovanými službami ze strany operátora O2.Děkuji za odpověd,s pozdravem,zugar. |