Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Neférové jednání
Celkem 15 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Neférové jednání
ID vlákna: | 112 | Založeno: | |||
Autor: | Věra | ||||
Zobrazeno: | 435334x | Příspěvků: | 15x | ||
Hodnocení: | 3.0 [ 4x ] | ||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Jitka jistruseznamcz 5. Srpen. 13 (Po) - 14:54 ID příspěvku na Operátoři.cz: 3287 |
další podvedená důchodkyně Nechci psát dlouhý příspěvek, protože každý obsáhlý text odradí čtenáře a proto stručně: V květnu letošního roku, tedy 2013, mě navštívil pracovník O2 a během 4O minut mě několikrát ujistil, že když si od něj vezmu dvě skarty, které mi za 358 Kč měsíčně umožní neomezené volání v rámci O2, zahrne mi do této částky i můj pevný telefon, za který jsem doposud platila 702 Kč včetně internetu, měla jsem k tomu 800 volných minut. On mi slíbil toto: 2 skarty + pevná linka s internetem + 300 volných minut z pevné linky, vše za 358 Kč. A JÁ MU UVĚŘILA!!!!!!!!!!!!! Vše je ovšem jinak, za skarty platím 358 Kč, za pevnou linku s internetem 702 Kč. Volala jsem mu, řekl mi, že se mi ozve, samozřejmě to neudělal. Je to moje důvěřivost a asi mi nikdo nepomůže, ale chci tímto varovat všechny potencionální zákazníky: Osloví- li vás JAKUB CINCIBUS,nevěřte mu!!!!!!!!!!! Vzkaz pro JAKUBA CINCIBUSE: nepřeji vám nic špatného, ale ani dobrého Podvedená důchodkyně Jitka z Pardubic |