Zpět na: úvodní stránku, výpis vláken O2 Telefónica, vlákno Moje story s O2
Celkem 13 příspěvků. Přidat nový příspěvek
O2 Telefónica » Moje story s O2
ID vlákna: | 31 | Založeno: | |||
Autor: | Tomac1 | ||||
Zobrazeno: | 260045x | Příspěvků: | 13x | ||
Hodnocení: | 1.5 [ 8x ] | ||||
Vlákno sleduje: | 0 lidí | Sleduj emailem nebo RSS kanál pro vlákno | |||
|
Přípivající | Zpráva na kterou reagujete. |
---|---|
Hrubý tomashrubymirasportcz 16. Únor. 07 (Pá) - 12:02 ID příspěvku na Operátoři.cz: 17 |
Ždímání peněz z lidí. Tento článek je převzat ze stránek   tomac1.net   Berte tento článek spíš jako menší varování. Po dlouhá léta jsme byli s otcem bezproblémovými zákazníky bývalého Eurotelu, nyní tedy O2 Telefonica. Naše složenky byly spláceny pravidelně. Ani jednou se Nám nestalo, že bychom zaplatili pozdě. Postupně jsme, ale zjišťovali, že za stejné služby jinde ušetříme. Rozhodli jsme se tedy přejít k jínému mobilnímu operátorovi. Nejprve jsem tedy ukončil smlouvu s bývalým Eurotelem já. A až po té i táta. U mě proběhlo vše takřka bezproblémů. Byl jsem ujištěn operátorem na druhé straně linky, že mé číslo, jenž bylo vytvořeno jako bonus k otcovému tarifu není třeba písemně rušit. OK. Stačil tedy jen telefonát a za mé číslo už se nemuselo platit. Pro ukončení smlouvy tátova čísla bylo zapotřebí poslat písemnou výpověď služby. Tak bylo také učiněno. Bohužel, v bývalém Eurotelu, ale vládla přísná byrokracie, tak výpověď nebyla uznána z důvodů malé chyby v IČU. Na co si hrajou? Všechny údaje, od identifikačního čísla, po adresu od nás mají. Přesně věděli o koho jde a kdo chce ukončit smlouvu. To by ale nebyl mobilní operátor ždímající prachy, aby nenašel ve výpovědi chybičku, která by tak zrušila její platnost! Nezbylo nám nic jiného, než tento krok zopakovat. Jako by nestačilo, že po uznání výpovědi, ještě musíte platit po celou dobu výpovědní lhůty. Shrnuto podtrženo, po odeslání smlouvy a pokud Vám ji uznají, což se nedozvíte ihned, ještě solíte nejaké ty tři měsíce navíc...! Dopis: Dobrý den, v Listopadu jsem posílal písemně žádost o zrušení poskytování telefonických služeb. Stále se nic neděje. Neobdržel jsem žádné písemné ani telefonické potvrzení. Můžete mi prosím napsat jak mám postupovat, jestliže již nechci nadále využívat vašich služeb? Jaká je správná adresa pro poslání výpovědi? Jak dlouhá je výpovědní lhůta? Co musí obsahovat výpověď? Je spolitováním, že takovéto informace nikde nezveřejňujete. Či dokonce se snad snažíte zákazníkovi co nejvíce odchod ke konkurenci znepříjemnit. Děkuji. Hrubý. U "kyslíku", (podle mě by se měli jmenovat spíše CO2 - oxid uhličitý) tedy u O2 Telefonica se takřka nic nezměnilo. Ba naopak. Jsou to zloději ještě větší. A co je nejhorší, že kradou zcela legálně. Z nějakého, pro mě neznámého důvodu, mi bylo zapojeno, mé zrušené telefoní číslo. Zhruba po roce a půl mi tedy opět začaly chodit faktury. Proč? To mi nikdo nebyl schopen říct..., že prý číslo bylo asi znovu aktivováno. Aha. SAMO! Nebo možná Ježíšek... Bohužel, k mé smůle, jsem se rozhodl faktury neplatit. Po šesti měsících mi Telefonica 02 poslala celý součet. Krása! V tomhle mají do posledního halíře jasno. Navíc přiložili dopis, kde stálo: Pokud nezaplatíte budou naše služby ukončeny a čislo zrušeno. Výpověď nabyde platnosti. (Hurá) Ale dáme Vás k soudu (smůla). Pokud zaplatíte číslo bude aktivní i nadále. (hmm,super. Pak si máte vybrat) Nejenom, že máte dost svých starostí, ještě se mobilní společnost stará o další. Takže telofonáty, občas hádka s operátorem na druhé straně, atd... Prostě Vám nezbyde nic jiného než to zatáhnout. Zaplatil, jsem tedy a poslal výpověď.... a za tři dny, pro jistotu doporučeně ještě jednu: Telefonica Czech Vyskočilova 1442/1b 14021 Praha 4 -Oddělení výpovědí Věc: Žádost o zrušení poskytovaných služeb – Výpověď. Vážení, tímto Vás žádám, pokud tomu tak ještě není, o definitivní zrušení poskytování služeb na tel. čísle XXXX. Identifikační číslo je XXX. V případě problémů mě prosím raději nekontaktujte na tel XXXX nebo na emailu XXX.cz . Za firmu XXX, Tomáš Hrubý. Adresa XXX Nechci aby opět došlo k nějakému omylu, posílám tedy výpověď, pro jistotu, ještě jednou. Hrubý. Opět se mi nedostalo odpovědi, naopak přišla další faktura!!! Mám strach, že se z tohoto začarovaného kruhu nemám šanci normální cestou dostat. Proč je Telefonica 02 tak skvělá?: -nezveřejňuje, jak postupovat v případě podání výpovědi tel. služeb. -neskutečně protahuje výpovědní lhůtu -ždíme z Vás každou korunu -zapomíná na to kdo byl dobrým zákazníkem -po podání výpovědí Vás kopne do pr...! A ty reklamy v televizi a na internetu už mi taky lezou krkem. Kolikrát se Vám stalo, že jste chtěli jít něco hledat na Seznam.cz a najednou tam lítalo přes celou stránku O2. Když jsem takto, nechtěně, skončil na jejich stránkách, tak jsem neváhal poslat jim vzkaz: Opravdu se mi nelíbí Vaše reklamy. Nejen, že je slyším každý den v televizi, teď už jste pěkně vlezlí i na internetu. Už několikrát, jsem chtěl něco hledat na Seznamu a namísto toho, jsem skončil tady. Což mě pěkně sere! Gratuluju k nejotravnější společnosti roku! Podepsán Tomáš Hrubý. A stejně jsme všechny ty reklamy zaplatili my! My co platíme za služby, které nepoužíváme. Takže si dejte bacha na to kterého mobilního operátora zvolíte. Sice je jich tu jak šafránu, ale já mám jasno. Telefonica 02 - čili zloději, TO ROZHODNĚ NEBUDE! |