Č. |
Přispívající |
Zpráva (příspěvky čtěte od shora dolů, tj. od nejstaršího po nejnovější) |
1. |
Vladimír
23. Říjen. 07 (Út) - 15:57
ID příspěvku na Operátoři.cz: 104
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
dluh Dobrý den,chtěl byl bych se zeptat,měl jsem dluh,který jsem zaplatil
19.10.2007 a nějak bych chtěl aby mi začal telefon fungovat,co mám dělat ? Bystřický Vladimír,telefonní číslo 721 702 061 |
|
2. |
Michaela Ihnatoliová
5. Únor. 08 (Út) - 12:47
ID příspěvku na Operátoři.cz: 258
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Neuhrazená faktura Dobrý den,
dnes jsem od Vás obdržela SMS upomínku na úhradu poslední faktury u mobilu č. 602345306.
Tuto jsem uhradila, viz. kopie příkazu a částka se mi na účet nevrátila.
18.01.2008 Příkaz k úhradě EB do JPÚ PO -1 357,18 CZK
500114004/2700 1080458704 0308
Sdělte, proč mě upomínáte?
Děkuji M. Ihnatoliová
|
3. |
Zdeněk Satori
11. Únor. 08 (Po) - 08:41
ID příspěvku na Operátoři.cz: 268
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Fakturace Dobrý den.Dostal jsem upomínku na zaplacení \\\\\\\"dlužné částky\\\\\\\" 3722,78 Kč.Tuto jsem zaplatil dne 28.01.2008.Dne 9.2.2008 jste mi odpojili telefon.Jaký to mělo důvod???Vzhledem ke skutečnosti,že se zákazníky zásadně nehovoříte,využívám této služby.
+420602331001 |
4. |
Kveta Sustova
17. Únor. 08 (Ne) - 09:06
ID příspěvku na Operátoři.cz: 280
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Poplatek Kc 5,- za co????? Kdyz zanikl Telecom, automaticky jsem byla prevelana do O2. Do dnesniho dne mi nikdo nedokazal odpovedet na moji otazku za co tato spolecnost vybira poplatek Kc 5,- a k tomu se jeste plati hovorne. Takze napr. za 10 uskutecnenych hovoru zaplatim Kc 50 plus hovorne. |
5. |
ivzez
21. Únor. 08 (Čt) - 00:59
ID příspěvku na Operátoři.cz: 294
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Poplatek Kc 5,- za co?????      - Reakce na příspěvek č. 4 Zřejmě máte aktivován tarif O2 Mini (236,81 vč. DPH) - u tohoto tarifu začal Telecom na základě rozhodnutí ČTÚ na jaře roku 2006 účtovat ke kaľdému hovoru tzv. "spojovací" poplatek, O2 to samozřejmě převzala. Více můľete najít přímo v ceníku O2, v blogu Překladatele reklamątiny (http://donbahno.bloguje.cz) a v Blogu zoufalého klienta telecomu (http://ivzez.blog.cz). Jeątě bych Vás ráda upozornila, ľe na této stránce ľádnou odpověď od svého operátora nedostanete, to musíte na stránky O2. |
6. |
ivzez
21. Únor. 08 (Čt) - 01:02
ID příspěvku na Operátoři.cz: 295
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Poplatek Kc 5,- za co?????      - Reakce na příspěvek č. 4 Pro přesnost: příplatk Kč 5,-- ke kařdému hovoru je bez DPH. Ve skutečnosti zaplatíte 5,95. |
7. |
Petr Škorpil
11. Březen. 08 (Út) - 20:56
ID příspěvku na Operátoři.cz: 364
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
platba faktury Vážení,
vzhledem k tomu, že jsem 2x (dne 26.2.08 a 5.3.08) zaplatil poštovní poukázkou fakturu č. 0364086940 na částku Kč 1 444,50, prosím Vás o zaslání jedné platby zpět na moji adresu.
V případě nějakých nejasností mě prosím kontaktujte.
Děkuji
Petr Škopil
|
|
8. |
MICHAELA KURTOVA
25. Březen. 08 (Út) - 18:09
ID příspěvku na Operátoři.cz: 394
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
DLUZNA CASTKA Dobry Den mam na vas prozbu mam u t- mobile dluh a nemam na vas telefoni cislo potrebovala bych vedet kolik muj dluh cini rada bych to cele uhradila dekuji Kurtova |
9. |
MICHAELA KURTOVA
25. Březen. 08 (Út) - 18:12
ID příspěvku na Operátoři.cz: 395
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: DLUZNA CASTKA      - Reakce na příspěvek č. 8 Dobry Den mam na vas prozbu mam u T-Mobile dluh a nemam na vas telefoni cislo abych vas mohla kontaktovat potrebovala bych vedet kolik muj dluh cini rada bych to cele uhradila prosim kontaktujte me na 773232364 Dekuji KURTOVA |
10. |
Jana Rehbergerová
12. Červen. 08 (Čt) - 08:18
ID příspěvku na Operátoři.cz: 534
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: Re: Vyúčtování - 312 699 406, referenční číslo plátce 0100259035      - Reakce na příspěvek č. 9 Dobrý den, prosím o vysvětlení proč mám za zúčtovací období 17.4.08 - 16.5.08 fakturováno používání internetu, stálá platba je účtována 399,- Kč, internet byl Vámi odpojen na naši žádost ke konci dubna, v květnu tedy už nebyl používán. Telefon uvedený na vyúčtování jsem se k reklamaci vyúčotvání několikrát pokoušela využít, bohužel neúspěšně, chybí kontakt k rychlému a snadnému vyřízení nejasností (reklamací).
S pozdrevem
Jana Rehbergerová
|
11. |
Romana
8. Srpen. 08 (Pá) - 12:51
ID příspěvku na Operátoři.cz: 691
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
slušné jednání? Dobrý den, 3 roky jsem měla paušál u společnosti O2, za ty 3 roky jsem se jedinkrát nezpozdila s platbou ba na opak, platila jsem ještě před splatnosí.. Paušál se mi ale nevyplácel proto jsem přešla na O2 předplacenou kartu. Myslela jsem, že všechny faktury jsou uhrazené a to i z důvodu, že nepřišla jediná upomínka a to ani v SMS zprávě.Po 3 měsících mi přišel dopis od společnosti EOs, že Vám dlužím atp.že pokud nezaplatím, dostanu se do registru neplatičů atp. Byla jsem v šoku, jelikož se mi společnost O2 za celé 3 měsíce ani neozvala. Vše jsem uhradila hned, jak se mi dopis dostal do rukou. Ale po měsíci mi přišel další dopis, že jdu do správního řízení atp. Volala jsem na Vaší linku, kde sedí jedna arogantnější dámíčka než druhá a obě mi řekli, že vše je v pořádku uhrazeno,ale jsem v registru neplatičů...Můžete mi někdo vysvětlit, jestli zná společnost O2 pojem slušné jednání s klientem???? Již jsem si zažádala o transfer čísla ke konkurenční společnosti, jelikož po 11 letech u eurotelu a později u společnosti O2, jsem od Vás dostala takovou podpásovku, že si o Vás nemohu myslet nic dobrého! |
12. |
Karel Sekyra
22. Červen. 09 (Po) - 10:42
ID příspěvku na Operátoři.cz: 1371
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Popletená faktura Vážení, na firmu Transimo přišla upomínka na zaplacení částky 2842,- Kč. Tato firma nemá žádné tel. číslo od O2, tak nevím proč byla upomínka adresována na ni. Tato částka již byla odeslána dne18.05.09 na účet 510 - 0500114004 / 2700 variabilní symbol 109444135 , konstantní symbol 0379. Naše společnost SEKA TOUR Česká Lípa s.r.o. k Vám převedla od Vodafone tři čísla tak bych prosil o Vaše vyjádření. Přes Váš automat nejsem schopen se s nikým spojit a věc vyřešit. Prosím o zaslání kontaktní SMS nebo e mailu. S pozdravem Karel Sekyra. |
13. |
M-AUDIO s.r.o.
8. Říjen. 09 (Čt) - 12:40
ID příspěvku na Operátoři.cz: 1557
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
SMS zpráva o nezaplacených fakturách Dobrý den, rpsím, vysvětlete mi, jak je možné, že mám zaplacené vše, co došlo poštou a mám hrozbu, že mi budou omezena volání pro nezaplacení částky 538,-Kč. Na info jsem se dozvěděla, že jediná faktura, která je nezaplacena má splatnost sice 3.10., ale je na částku kolem 238,-Kč. Máme změněnu dodací fakturační adresu a stále není aaktualizována. Proto je možné, že někde tato faktura drhne. Prosím o změnu této adresy:
M-AUDIO s.r.o., Lipnice 63, 335 61 Spálené Poříčí
Adresa firmy je stále Ke Kukačce 21, ale více jsme na této změněné.
Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem, Miloslav Chlad, jednatel firmy |
14. |
Honza
30. Říjen. 09 (Pá) - 09:06
ID příspěvku na Operátoři.cz: 1580
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Hrůza ! Tak jsem přešel k OTO a delší dobu bylo vše v pořádku ( až na komunikaci s operátorem ) před půl rokem rozdědily balíčky a je jeden problém za druhy. Respektive každý měsíc když příjde faktura. Prostě jsou faktury špatně a pořád chtějí zaplatit více. Několikrát se to reklamovalo a uznaly chybu na své straně. Dneska přišla faktura a opět špatně a bez inkasa ! Faktury které nikdy nedošly Zpětně nezašlou. Pracuji taky u operátora a tak naštěstí vím, kde se obrátit aby se problém po 6 už neopakoval. Český telekomunikační úřad a Finanční úřad určitě faktury rád prověří |
15. |
yveta Puškášová
7. Prosinec. 09 (Po) - 21:09
ID příspěvku na Operátoři.cz: 1643
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
zloději v O2      - Reakce na příspěvek č. Jsem již 13 let zákazníkem O2. Postavili njsme dům a chtěli stávající služby převést právě do nového domu a další služby si ještě přiobjednat. Před rokem a čtvrt mi bylo na pobočce v Brně na České ulici přislíbeno takřka modré z nebe. Postupně během doby se mi nikdo neozýval ani písemně,ani telefonicky. Mnohokrát jsem byla osobně na pobočce o tomto problému jednat a vždy se mi dostalo úplně jiných informací. Nakonec jsem se rozhodla s nimi definitivně ukončit spolupráci. V té době mi na můj mobil zavolala paní, která se představila jako zástupkyně O2 a vše mi zase nanovo naslibovala. Uvěřila jsem, ale za dva měsíce mi opět na pobočce bylo řečeno, že neví, kdo mně tohle mohl slíbit, ale že u nás nepůjde zapojit vůbec nic z mých dávno objednaných služeb. Jako kompenzaci mých problémů s nimi mně tedy nabídli mobilní internet za 500 Kč měsíčně a k tomu jako balíček pevnou linku za 120 Kč měsíčně. To vše do doby než se vyřeší kabelová připojení v naší oblasti. Jaké bylo ovšem moje překvapení, když první faktura za internet přišla na 600 Kč a faktura za pevnou linku na 450 Kč. Tedy dohromady spočteno je to dvakrát taková částka než mi naslibovali. Varuji vás všechny, musíte to mít na papíře se jménem a razítkem firmy, jinak se pak už ke slibům nikdo nehlásí. Já jsem podala reklamace a uvidím, co mi odepíšou, ale moc optimisticky to nevidím. Nachytali mě a teď to asi budu muset platit. Ale co když bych na to neměla? Zajímá to tady vůbec někoho? Je to ostuda a lituji, že jsem od nich včas neodešla. Ale hned, jak to bude možné, tak přísahám, že to udělám a už mě NIKDO NEUKECÁ!!!!! Zdraví Yveta |
16. |
Lucie
3. Duben. 10 (So) - 10:13
ID příspěvku na Operátoři.cz: 1770
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Dobrý den,
nevím jak to zde chodí, ale 28. 12. mi byl zaveden internet...Doteď mi ovšem nepřišla jediná faktura...Jsou lidé kteří tvrdí, že první 3 měsíce by to mělo být zdarma...Co je na tom pravdy? |
17. |
Pavla
6. Duben. 10 (Út) - 10:28
ID příspěvku na Operátoři.cz: 1773
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re:       - Reakce na příspěvek č. 16 Dobrý den,
doporučuji zavolat na operátora a zjistit, zda se už nějaká nevystavila, popřípadě reklamovat (předat na helpdesk), kdyby to bylo na první tři měsíce zdarma (což mi přijde nepravděpodobné) vystavila by se faktura, spíš je problém v systémech, kdy se nedomluvily programy, který vede kartu zákazníka a program, který vystavuje vyúčtování. Podle zákona může operátor doúčtovat služby až 24 měsíců zpětně. Tak doporučuji rychlé jednání...
Samozřejmě záleží na typu internetu (ADSL nebo mobilní)... |
18. |
dana
5. Prosinec. 11 (Po) - 21:29
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2564
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
inkaso Pred mesicem jsem si nechala predelat tarif,pri ty prilezitosti jsem si nechala udelat inkaso,abych nemusela stale behat na postu?jenze stal se problem?O2 si penize z uctu nestrhlo,ale me poslaly fakturu ze mam strzeno z uctu,tak jsem se o nic nestarala,fakturu jsem zalozila,vse jak melo byt?jenze dnes manzel kontroloval vypis z banky,a zjistil ze casta nebyla strzena,tak volal na operatori,proc nezavolaly nebo neposlaly sms,kdyz splatnost byla do 2.12.11
Manzelovi inkaso strhly,mame stejny data splatnosti?Tak ze jsem si moc nepomohla musim se starat o zaplaceni uctu jako drive "sluzby na nic!" Dana |
19. |
Římskokatolická farnost Brušperk
4. Říjen. 12 (Čt) - 08:36
ID příspěvku na Operátoři.cz: 2926
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Nesplacená faktura Byl jsme upozorněn, že mám nesplacenou fakturu tel.č.558666053.
Fakturu jsme tentokrát nedostal a proto prosím, abyste mi ji poslali znovu a pak vám budu moci ji zaplatit. |
20. |
Ivo Dřízhal
2. Červen. 13 (Ne) - 11:16
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3210
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
reakce na upomínku neuhrazenéí faktury Obdržel jsem upomínku o neuhrazené faktury v částce 500Kčza telefon 607 602 462 a 607 850 831. Fakturu jsem uhradil30.5.2013 na b ankovní číslo 27-4908440207/0100. |
21. |
Radek
8. Červenec. 13 (Po) - 13:33
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3239
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Re: SMS zpráva o nezaplacených fakturách      - Reakce na příspěvek č. 13 Pozor ať se nedostanete na www.dluzis.cz |
22. |
Mirek
1. Říjen. 13 (Út) - 12:48
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3377
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
Nefungující telefon Dceři nefunguje telefon č. 728 486 160? Všechny platby pravidelně platíme. Prosím o zprávu. Mirek. |
23. |
nevsimalova.a@seznam.cz
28. Říjen. 13 (Po) - 15:49
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3412
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
žádost o zaslání mé faktury č. 1227891307 faktura za služby - uhrazena 27.9.2013
děkuji |
|
24. |
jiřina
12. Prosinec. 13 (Čt) - 11:40
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3451
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
o2 dobry den chtěla jsem ze zeptatv zaří jsem volala na o2 že přestupuji jinde tak mě říkali že mam očkat až do konce měsíce že mi končí smlouva tak jsem vyčkala.dnes mi přišel vypis že mam uhradit 5500 za odstoupení od smlouvy co stím proč to mam platit když mi smlouva skončila už v září |
25. |
Sustkova Kvetoslava
31. Březen. 14 (Po) - 10:18
ID příspěvku na Operátoři.cz: 3574
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
faktura Dobrý den,do dnešního dne jsem nedostala fakturu,prosim o zaslání.
Děkuji |
26. |
Janukovič Jan
10. Únor. 16 (St) - 06:30
ID příspěvku na Operátoři.cz: 5901
|
Reagovat
| Poslat tip emailem
| Nahlásit
platební transekce Co je to za výmysl na faktuře se objevila nová platba za platební transakce Kč 270,- S takovým přístupem po třiceti letech pevnou linku zruším. Nebudu platit za něco, co si někdo vymyslí, aby nehorázně vydělával. |